سیصد و سیزده نامه

http://bayanbox.ir/view/1612251084968365897/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7.jpg


#نامه_هشتم


دو تا زیر..دو تا رو..دو تا زیر..دو تا رو..یعنی آنجا چه خبر است؟ دو تا زیر..دو تا رو..یعنی دارید چکار میکنید؟ دو تا زیر..دو تا رو..دشمن الان چند متری تان است؟ دو تا زیر..دو تا رو..آب و غذایتان خوب است؟ دو تا زیر..دو تا رو..هوا خیلی سرد است؟ دو تا زیر..دو تا رو..بچه هایتان بی شما چه میکشند؟ دو تا زیر..دو تا رو..

من دو وجبش را بیشتر نبافتم ،بقیه اش را مامان بافت ،دقیقا آنجاهایی اش که خیلی نامنظم کج و کوله است کار دست من است،آن تمیز و مرتب هایش برای مامان،شاید الان در هواپیما باشد،شاید در ماشین،شاید بر گردن یکی از دوستانتان..نمیدانم.. هر چه هست فکر میکنم جایش خوب است و حالش خوب تر،اصلا از همان روز اول حال نخ هایشان خوب بود،بنظر من هر وسیله ای در دنیا غایتی دارد،و چه غایتی برای یک شال گردن بالاتر از اینکه نفس های یک رزمنده را برای دفاع از حریم اهل بیت گرم کند؟

گاهی وسط بافتن فکر میکردم کاش لااقل قدر یک شال گردن برای راه خدا کار کنم،قدر یک دستکش،قدر چند دانه برنج،قدر چند جرعه آب..


آقای هشت!

تمام چند وجب شال گردن را با این فکر ها بافتم که خبر آزاد شدن حلب رسید..

اولش فکر کردم یک شایعه تلگرامی است اما خداراشکر نبود..حلب آزاد شد..

دست مریزاد،خداقوت!


به مامان گفتم تا ما آمدیم برای مدافعان شال ببافیم سوریه آزاد شد! مامان گفت "سوریه که کامل آزاد نشده است،حالا کل داعش هم که نابود شود پس فردا یک گروهک دیگر از یک جایی میزند بیرون.."

مامان راست میگوید،جنگ ادامه دارد،به قول امام خمینی : «تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم»..و خدا را شکر مردمانی مثل شما هستند که زمین برای زنده رویاندن و خورشید برای تابیدن بهانه ای داشته باشد..

دلم به آیه " و نرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّة و نجعلهم الوارثین" روشن است..


به امید پیروزی های بزرگ تر و بزرگ تر و بزرگ تر..


ارادتمند کوچک شما

نامه نویس


#سیصدوسیزده_نامه 

  • نامه نویس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی